Marketing a social media. Media społecznościowe, bez których nie obejdzie się Twoja firma

27.03.2017 

Marketing social mediami stoi - i to już od kilku lat! Media społecznościowe stanowią obecnie nieodłączny element strategii marketingowej wielu przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, w końcu aż 2,789 miliardów ludzi na całym świecie posiada konta w serwisach społecznościowych oraz regularnie z nich korzysta. Jednak oprócz podążania wyłącznie za medialnymi trendami, prowadzenie firmowych kont w social media niesie ze sobą wiele innych korzyści. O tym, w jakich serwisach społecznościowych i dlaczego powinna pojawić się Twoja firma oraz jak może pomóc agencja social media w osiąganiu zamierzonych celów, można przeczytać w naszym artykule.

więcej

Agencja PR: czym się zajmują specjaliści od Public Relations? Dziś to nie tylko PR!

08.03.2017 

Agencja PR z prawdziwego zdarzenia ma obecnie coraz więcej pracy. Zainteresowanie działaniami Public Relations stale rośnie, a rozwój nowych technologii wymaga od specjalistów PR ciągłego uzupełniania swojej wiedzy. Dziś nie wystarczy już tylko interesować się dziennikarstwem, socjologią, marketingiem czy reklamą. To dziedziny takie jak informatyka, SEO, pełna analityka działań w Internecie a także web design stanowią bazę tzw. Multichannel Communications, czyli zaplanowanego programu komunikowania wieloma kanałami.

więcej

Inbound Marketing - to warto wiedzieć!

03.02.2017 

W świecie pełnym reklam, w którym każdy namawia nas do zakupu produktu lub usługi pojawił się inbound marketing, który całe dotychczasowe pojmowanie sprzedaży przewraca do góry nogami. Strategia ta zakłada, że marka może nawiązać trwałe relacje z klientem bez użycia tak powszechnego dziś i stosunkowo drogiego narzędzia promocji, jakim jest reklama.

więcej

Branding emocjonalny

23.12.2016  

W świecie kreowania wizerunku marki niezwykle ważną rolę odgrywają emocje. To one często nieświadomie, lecz skutecznie zapadają nam w pamięci, co skutkuje zwróceniem uwagi na dany brand, bądź przedstawianą sytuację.

więcej

Newsletter: jak wybrać system do wysyłki mailingu

06.02.2017 

Wysyłka Newsletterów, czy tak zwanego mailingu jest coraz bardziej popularna wśród wszystkich businessów- małych, średnich i tych największych. Przypomnimy pokrótce, dlaczego warto mieć swój Newsletter (o ile jeśli masz jeszcze wątpliwości!), a później pomożemy w doborze idealnego systemu do wysyłki mailingu.

więcej

Personal branding – buduj świadomie swoją markę osobistą!

07.02.2017 

Branding, czyli budowanie świadomości marki, to proces, który jest już bardzo dobrze znany. Coraz powszechniejszym zjawiskiem staje się również personal branding, czyli strategia związana ze świadomym kreowaniem własnego wizerunku.

więcej

Czy Pinterest może sprzedawać?

23.12.2016  

Pinterest w Polsce jest traktowany trochę po macoszemu. Nie bez powodu, w końcu w rankingu najbardziej popularnych kanałów społecznościowych, Pinterest przegrywa z Facebookiem, Twitterem i Instagramem. Istnieje jednak wiele powodów, dla których niektóre marki powinny spojrzeć na Pinteresta łaskawszym okiem i zacząć sprzedawać!

więcej

Czym jeszcze zaskoczy nas SEO?

23.12.2016  

W czasach, gdy aktywność klientów przeniosła się w dużej mierze do Internetu, każda firma walczy o to, aby znaleźć się w pierwszej dziesiątce wyników w wyszukiwarce Google. Tradycyjne praktyki SEO są coraz mniej efektywne, a do głosu dochodzi content marketing i kreatywni marketerzy…

więcej

Czym przyciąga Snapchat?

16.12.2016 

W dobie mediów, które w nieskończoność przechowują treści, pojawił się gracz, który stawia na kontent o „ograniczonym terminie ważności”. Efemeryczny Snapchat zaciekawił na tyle, że niektóre olbrzymie koncerny postanowiły wykorzystać jego innowacyjne pomysły i postawić na ulotność chwili!

więcej

Czym jest budowanie świadomości marki?

16.12.2016 

Branding to proces, którego celem jest sprawienie, aby odbiorcy polubili markę firmy, produktu lub usługi i związali się z nią emocjonalnie. To długi i skomplikowany proces, który wymaga dobrej opowieści.

więcej

Jak sprzedawać na Facebooku?

16.12.2016 

Jeżeli masz sklep online i do tej pory mówiłeś, że Facebook jest Ci niepotrzebny, to daj szansę przekonać się jeszcze raz. Dobrze prowadzony fanpage jest nie tylko niezbędny do budowania wizerunku i kontaktu z klientami, ale w obecnej formie może też przynieść konkretne, przeliczalne korzyści pod postacią sprzedaży.

więcej

Firmy na Instagramie – nowa forma promocji w social media

17.11.2016 

Jedną z ulubionych i modnych aplikacji wśród blogerów, celebrytów i młodzieży jest Instagram. Od pewnego czasu możemy zauważyć rosnąca tendencję do zakładania profilu przez firmy z różnych branż. Firmowe konta mają na celu wypromowanie wizerunku firmy w Internecie poprzez atrakcyjny wizualnie obraz, co ma lepiej zachęcić potencjalnych Klientów do ich zakupu.

więcej

Call to action – wzywamy do działania!

15.11.2016 

Jedną z najbardziej przydatnych opcji dla firm budujących swoją stronę internetową, sklep internetowy etc., jest przycisk wzywający do działania - call to action. Dzięki niemu, odwiedzający daną stronę mogą bezpośrednio przejść do treści newslettera, dokonać zakupu czy skontaktować się z pracownikami firmy.

więcej

Liderzy opinii w służbie marki, czyli Influencer Marketing

14.11.2016 

Nagromadzenie treści w Internecie, spadające zasięgi organiczne w mediach społecznościowych czy wtyczki blokujące reklamy typu pop-up sprawiają, że coraz trudniej jest przebić się z komunikatem. Jaki jest zatem najlepszy sposób na wypromowanie marki w sieci? Odpowiedź brzmi: Influencer Marketing!

więcej

Aplikacje mobilne przydatne w pracy PR Managera

10.11.2016 

Agencje public relations muszą na bieżąco podążać za nowymi trendami w komunikacji. Każdy PR-owiec powinien orientować się, co w danym momencie jest najlepszym i najpopularniejszym narzędziem komunikacji marketingowej między marką a potencjalnym klientem. Równie ważne jest jednak używanie ich we własnej pracy.

więcej

Więc chodź, pomaluj mój świat… na Złoto Cejlonu i Bezbłędny Błękit

05.11.2016 

Odpowiednia nazwa produktu może zadecydować o sukcesie rynkowym całej marki. Musi więc wyróżniać się na tle pozostałych, a także zachęcać do zakupu wyrobu. Wśród przymiotów, jakie powinna posiadać wzorcowa nazwa produktu, najczęściej wymienia się atrakcyjność, budowanie pozytywnych skojarzeń, prostotę, zwięzłość, ale jednocześnie także niekonwencjonalność, unikatowość i rozpoznawalność.

więcej

Wnikliwe narzędzie komunikacji marketingowej czy przeżytek, który nikogo nie zainteresuje – czyli o long-form słów kilka

18.10.2016 

Wydawałoby się, że we współczesnym rozpędzonym świecie nikt nie czyta już długich artykułów, dogłębnych sprawozdań ani nie ogląda długich video z recenzjami. Obecnie komunikacja musi być błyskawiczna i natychmiastowa, by mieć szansę przedrzeć do odbiorcy narażonego na nieustanne bombardowanie wieloma komunikatami marketingowymi na raz. Nic bardziej mylnego!

więcej

Uprzejmość rzeczy martwych – o technologii ubieralnej oraz Internecie Rzeczy

07.10.2016 

Inteligentne zegarki, okulary, rękawice, a nawet ubrania czy bielizna to wynalazki, które sprawiają, że wiele czynności dnia codziennego może ulec dużemu uproszczeniu, jeśli nie całkowitej automatyzacji. Czy jednak tego typu przedmioty mają szanse stać się czymś więcej niż tylko ciekawym gadżetami dla fanów nowinek technicznych?

więcej

Reklama w nowej szacie – czym jest reklama natywna?

03.09.2016 

Obiecująca alternatywa dla tradycyjnej reklamy online czy po prostu kolejna, bardziej wyszukana jej forma? Przekaz reklamowy oferujący interesujące i wartościowe treści czy tylko reklama, która nie wygląda jak reklama? Dziś sprawdzimy, czym jest native advertising.

więcej

Omnichannel – bo e-commerce to za mało

21.09.2016 

Możliwość zamawiania produktów przez Internet w przypadku wielu firm stała się standardową usługą, uzupełniającą tradycyjny kanał sprzedaży, jakim jest sklep stacjonarny. Jednak wraz z rozwojem technologii dynamicznie zmienia się także profil konsumenta, który staje się coraz bardziej wymagający. Oczekuje on od firmy szerokiej dostępności produktów, sposobności uzyskania na ich temat jak największej ilości informacji, a przede wszystkim możliwości zapoznania się z ofertą za pomocą wielu kanałów. Strategia omnichannel wydaje się być sposobem na sprostanie tym wymaganiom.

więcej

Wysokozaawansowana personalizacja przekazu kluczem do sukcesu w marketingu

31.08.2016 

W obecnej dobie anonimowości, a także natłoku informacji, które z czasem stają się tylko szumem komunikacyjnym, coraz chętniej zwracamy się w stronę indywidualizacji. Pragniemy poczuć się wyjątkowo, mieć pewność, że jesteśmy czymś więcej niż tylko promilem w statystykach, punktem w ogólnie określonej grupie docelowej, obiektem niejasnego targetowania.

więcej

Budowanie wizerunku – najciekawsze kampanie reklamowe z branży budowlanej i wnętrzarskiej – cz. I

20.07.2016 

Powszechnie uważa się, że branża wnętrzarska i budowlana są „trudne” w reklamowaniu. Szczególnie ta ostatnia stanowi zazwyczaj wyzwanie, jeśli chodzi o przedstawienie w kreatywny, oryginalny i niesztampowy sposób produktów marki. Często marki poprzestają na klasycznych i bezpiecznych reklamach prezentujących asortyment i zachwalających jego zalety. Jednak niektóre budują komunikację marketingową w oparciu o spójną, przemyślaną filozofię; niektóre zmieniają otaczającą rzeczywistość, realnie wpływając na ludzkie życie; pomysły innych stają się tak zabawne i inspirujące, że dowiadują się o nich miliony na całym świecie.

więcej

Marka sfabularyzowana – o storytellingu w działaniach marketingowych

31.07.2016 

W dzisiejszych czasach – czasach ciągłego pośpiechu i wynikającej z niego wszechobecnej skrótowości, czasach danych statystycznych, wykresów, zbiorczych tabel i briefów, sloganów i claimów, ludzie poszukują czegoś prawdziwego; przekazu, z którym można się utożsamiać i w którego można uwierzyć. To wszystko daje nam storytelling.

więcej

Budowanie wizerunku – najciekawsze kampanie reklamowe z branży budowlanej i wnętrzarskiej – cz. II

25.08.2016 

Powróćmy do zestawienia nowoczesnych, odważnych i niesztampowych kampanii z branży budowlanej i wnętrzarskiej. Tym razem zanurzymy się w feerii barw i zagramy w jengę z maszynami budowlanymi.

więcej

Zawrotne tempo social media

14.07.2016 

Media społecznościowe stały się już nieodwołalnie nową platformą pozyskiwania informacji i nawiązywania nowych kontaktów. Dzięki ogólnodostępności urządzeń przenośnych jest to druga rzeczywistość, w której przepływ opinii i wiadomości następuje szybciej niż kiedykolwiek.

więcej

Teraz budują kobiety

08.07.2016 

Jeszcze do niedawna nikt by nie pomyślał, że kobieta może decydować o zakupie takich materiałów budowlanych jak okna, drzwi czy dachówka. Obecnie zwiększa się grupa kobiet budujących, dla których liczy się już nie tylko estetyka, lecz również funkcjonalność rozwiązań. Co to oznacza dla marketingu?

więcej

"Post-it-and-forget-it" lub "Nic dwa razy się nie zdarza" – o wykorzystaniu aplikacji Snapchat w komunikacji marketingowej

04.07.2016 

Czy mgnienie oka wystarczy, aby zapaść głęboko w pamięć? Czy chwilowe, jednorazowe zetknięcie z komunikatem może być gwarancją głębokiego przyswojenia informacji? Czy spontaniczne, często chaotyczne 10-sekundowe nagrania video być nośnikiem wartościowych treści promocyjnych? Okazuje się, że tak. A rewolucji tej dokonał Snapchat – niepozorny komunikator, który w ekspresowym tempie stał się olbrzymią machiną marketingową.

więcej

Pięć przydatnych narzędzi w pracy nowoczesnego PR-owca

05.07.2016 

Każdy z nas zdaje sobie sprawę z tego, że współczesny świat gna coraz szybciej i – co za tym idzie – wymaga od nas szybkich, zdecydowanych oraz trafnych decyzji na każdym polu, także w dziedzinie komunikacji. Jeśli chcemy dotrzymać mu kroku, musimy nauczyć się stosować działania zintegrowane, które stworzą efekt synergii.

więcej

Fala nowych emocji na Facebooku

27.10.2015 

Czy nowe opcje, które być może wkrótce wejdą w fazę testów, zmienią całkowicie charakter Facebooka? Czy jednak możliwość wyrażania współczucia sprawi, że Facebook stanie się lepszym miejscem do dzielenia się informacjami i opiniami?

więcej





Public relations i komunikacja są dyscyplinami jakościowymi mającymi miejsce w każdym procesie życia i działania firm. Podążając za tym modelem chcemy patrzeć szerzej na public relations i dostarczać naszym klientom nowoczesnych rozwiązań, które stanowią o przewadze konkurencyjnej na rynku.

Agencja PR E.C.H.O. COMMUNICATIONS

ul. Przyjaźni 66 lok. 5
53-030 Wrocław
+48 71 71 83 528 +48 71 71 83 529 biuro@echoPR.pl


Copyright 2014 © E.C.H.O. COMMUNICATIONS / PR Agency